יש אירועים בחיינו שאנחנו רוצים לחגוג עם המון אנשים ויש אירועים שדווקא מתאים לנו לחגוג אותם באינטימיות, בחיק משפחה וחברים. אם עבורכם חגיגת בת או בר המצווה של ילדיכם היא אירוע כזה ואתם מחפשים מועדונים קטנים לבת מצווה אז הגעתם למקום הנכון. אנחנו רוצים להציג בפניכם את מועדון הפיץ' קלאב, מועדון הדגל של חברת "פעם בחיים" העוסקת כבר שנים בהפקת מסיבות בר ובת מצווה, אירועים פרטיים ועסקיים, ימי הולדת וחינות.

הפעלה בפיץ' קלאב במסיבת בר מצווה

חוגגים אירוע בת מצווה קטן עם פיץ' קלאב

מועדון הפיץ' קלאב נמצא במרכז הארץ, בלב אזור התעשייה הישן בראשון לציון, לכן הגישה אליו היא נוחה וקלה, ובנוסף יש במקום חניה בשפע. המועדון יכול לארח אירועים של עד כ-100 ילדים ו-55 מבוגרים. כלומר כ-155 אורחים בסך הכל. אמנם, תוכלו למצוא מועדונים גדולים מהפיץ' קלאב וכן מועדון בת מצווה קטן שיהיה אפילו קטן ממנו, אך לא תמצאו עוד מועדון כמוהו. יש מועדונים קטנים לבת מצווה ויש את מועדון הפיץ' קלאב – ולבת שלכם מגיע את המקום הטוב ביותר.

ייחודיות המועדון נעוצה בחבילת "הכל כלול" שהוא מציע. החבילה מציעה לכם מגוון רעיונות לבת מצווה מצומצמת כגון שמלה לנערה החוגגת, כניסה לאולם על שטיח אדום וזיקוקים, תפריט ארוחת ערב מלאה וכשרה, צוות בידור, הקלטת שיר או דרשה באולפן הקלטות, קליפ מצגת, צלם מגנטים וסטילס, אביזרי קרנבל ועוד. המועדון גם מספק שירות הסעות הלוך ושוב משער בית הספר וחזרה לילדים. השירות פרוש בכל אזור המרכז, השפלה והשרון.

כניסה למועדון פיץ' קלאב

חבילת הכל כלול מאפשרת לכם להגיע לאירוע ללא כל דאגות ובלי כאבי ראש, ואתם מגיעים רק כדי לחגוג ולהנות מאירוע יוקרתי של פעם בחיים. תראו לנו עוד מועדון בת מצווה לכמות קטנה עם כזה שפע של שירותים ועם לב כל כך גדול כמו מועדון הפיץ' קלאב. אנחנו בטוחים שאין.

Call Now Button
×

הקליקו להתכתבות בוואטסאפ

× דברו איתנו בוואצאפ